Nová grafika a nové možnosti prezentace Onas.cz

 

Někteří z našich klientů si možná všimli zásadní změny v hlavní prezentaci Onas.cz. Pokud se nyní podíváte na hlavní stránku prezentace, zjistíte, že nová verze má především zásadně odlišnou funkci - jejím cílem je nyní přímá možnost vyzkoušet si všechny funkce systému bez nutnosti složité registrace, nebo zjišťování konkrétních podmínek. Věříme, že nový způsob registrace umožní jednodušší vyzkoušení pro všechny nové klienty, kteří přišli např. na doporučení již zavedených klientů.

Kromě kosmetické změny v grafice hlavní prezentace nastalo mnoho změn (věříme že k lepšímu) v samotném systému. Kromě nutných bezpečnostních oprav, kterých si (naštěstí) nelze ani všimnout, si můžete všimnout například :

  • Zlepšená nápověda při změně designu, loga a obrázků. Možnosti, které nyní máte, jsou zběžně ukázány v našem technologickém demu, které Vám ukáže, jak během jediné minuty změnit Váš web k nepoznání
  • Přidány nové možnosti rozšíření :
    • Diskusní fórum - možnost přiřazení diskuse k livobolné stránce v systému
    • Klientská zóna -  jednoduché rozšíření, které umožní vstup na vybrané stránky pouze klientům, kterým dovolíte registraci (vhodné ke vstupu na zabezpečené ceníky apod)
    • On-line analýza klíčových slov - optimalizační nástroj dostupný přímo při psaní textu. Unikátní funkce pomáhající k lepším výsledkům ve vyhledávačích
  • Nový způsob placení - platby za další období můžete nyní provádět přímo z administračního rozhraní. Systém Vás automaticky upozorní v případě, že se blíží datum ukončení platnosti, a nabídne možnost vystavení, ověření a zaslání (poštou i emailem) faktury. Své údaje můžete samozřejmě změnit a fakturu tak vystavit jednodušeji. Věříme, že tento krok ušetří čas nás všech.
  • Kosmetické změny - doplněny možnosti generování formulářů, objednávky chodící z emailu objednavatele namísto názvu serveru, diskusní fórum k administračnímu rozhraní

Co bude následovat?

    Vzhledem k tomu, že spousta našich klientů velmi pozitivně zareagovala na naše recenze reklamních systémů, jsme se rozhodli otestovat tyto systémy s vybranými zájemci. Nejvýhodnějším způsobem reklamy se jeví systémy PPC reklamy (recenzovali jsme např. zde), kde za ceny od 0,20 ,- Kč můžete získávat reálné klienty, kteří objednávají,  nikoliv ,,pouhé" návštěvníky. Nutno podotknout, že nástroje pro nastavení klíčových slov je nutno detailně znát a umět nastavit, neboť výsledná cena prokliku se ve výsledku může pohybovat v podstatně jiných řádech, než zmíněných 0,20,- Kč. První výsledky však hovoří jednoznačně pro - dle našich statistik je při správném nastavení návratnost tohoto způsobu reklamy 5 - 100 násobná (záleží na segmentu trhu). Bližší informace o připravovaných programech, zaměřených na reklamu, přineseme v dalších informativních emailech.

    Mezi další rozšířeními očekávejte nárůst již přednastavených designů, které lze nyní skutečně jednoduše nadále měnit, a rozšíření zaměřená především na podporu prodeje Vašich www stránek.

    Budeme rádi, pokud nám pomocí ankety sdělíte, zda Vám tento newsletter přináší zajímavé informace, či Vás nezajímá. Učinit tak můžete Zde. Děkujeme 

 


 
Domů | Spolupráce | Slovníček pojmů | WWW zdarma