Přeposílání objednávky na mobilní telefon


Mnoho našich zákazníků se ptá, zda je možné si nechat objednávku či poptávku ze svého webu posílat přímo na mobilní telefon. Chápeme, že spousta z našich zákazníků nemá, například vzhledem k povaze svého zaměstnání, stálý přístup k internetu. Přesto by však i oni chtěli být ihned informováni, pokud na jejich web někdo narazí, a rád by si něco objednal / koupil.

Jak na přeposílání na mobil

Naše společnost nemá přímou smlouvu s žádným z operátorů, nicméně řešení se nabízí a je přímo elegantní. Každý z mobilních operátorů totiž dnes nabízí poslání emailu přímo na mobilní telefon, navíc zdarma. U všech tří operátorů je omezení na délku emailové zprávy, nicméně jako upozornění, že se máme podívat do emailové schránky, to jistě stačí. U Vašeho operátora stačí pouze pár kliknutí myší a nastavení je provedeno. Konkrétně u operátora Vodafone se stačí přihlásit do internetové samoobsluhy, aktivovat si emailovou schránku ve stylu vasejmeno@vodafonemail.cz a nastavit filtr, že jakýkoliv email, který přijde na tuto schránku, se má posílat také v kopii na Váš mobilní telefon.

Jak na to u Onas.cz

Pokud již máte úspěšně zřízenou emailovou schránku, jediné, co potřebujete pro přímá kontakt se zákazníkem, je napojení našeho systému na Vaši emailovou schránku. Do emailové adresy příjemce formuláře na odeslání tedy neuvedete email Vašeho webu, ale přímo schránku, kterou máte u Vašeho operátora. Po odeslání formuláře z webu Vám během několika málo vteřin dorazí kopie poptávky a můžete ihned začít profitovat ze svého webu. 
 
Domů | Spolupráce | Slovníček pojmů | WWW zdarma